sobota, 3 grudnia 2011

GEJ - Czy to takie straszne?

Założyłem bloga. Długo się nad tym zastanawiałem ale to najlepszy sposób na wyrzucenie z siebie wszystkiego. Gdy nie ma się z kim porozmawiać na temat różnych kwestii, to chyba najlepszym sposobem jest to wszystko napisać. Dlatego nie wiem czy ktoś to będzie czytał czy nie. Być może to co będę pisał nie będzie miało żadnego ładu (bo talentu literackiego niestety mi brak). Chcę żeby ten dziennik służył przede wszystkim mnie i pomógł mi zrozumieć samego siebie.

Nad czym tak rozmyślam? Już w tytule tego wpisu można domyśleć się o co może chodzić. No tak - dawniej napisałbym niestety - a teraz pomału zaczynam to wszystko akceptować. Choć czasami dla mnie trudne ale myślę, że powinienem w końcu zaakceptować siebie takim jakim jestem. Często zastanawiałem się również nad tym czy to, że wolę osoby tej samej płci, to jakaś kara od życia. Od niedawna widzę, że ta "kara" sprawia, że mogę być szczęśliwy. Wiele razy zrzucałem to na okres dojrzewania. Od niedawna gdy przekroczyłem 20. te wszystkie twierdzenie straciły sens. Obecnie do głowy przychodzą różne myśli. Często trudno to wszystko uporządkować dlatego chyba najlepszym rozwiązaniem będzie pisanie tego bloga.

1 komentarz: